Polityka prywatności

Przetwarzania danych osobowych przez MR STEEL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (zwaną dalej: „MR
STEEL.”)

Od dnia 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich informacji oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (nazwa RODO).
Pragniemy spełnić wobec Państwa ponowny obowiązek informacyjny i prosimy o reakcję, w przypadku gdy uważacie, iż
Wasze dane osobowe nie powinny być przez nas przetwarzane.

Informujemy, że MR STEEL przetwarza Państwa (zwanych dalej także:
„Zamawiającym”) dane osobowe tworząc bazę danych.
I. Przetwarzane kategorie danych to dane, które pochodzą bezpośrednio od Państwa (lub zostały przekazane w
Państwa imieniu), lub dane osobowe, które zostały zebrane ze źródeł publicznie dostępnych.
II. Przetwarzane dane zawierają w szczególności: imię i nazwisko, nazwę firmy, adres e-mail, adres do korespondencji,
PESEL, NIP. Wśród zebranych danych mogą pojawić się dane, które na mocy RODO, mają charakter danych
osobowych.
III. Celem zapewnienia właściwej ochrony Państwa danych osobowych, podajemy informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych określone w art. 13 lub 14 RODO.
IV. Podstawowe informacje dot. przetwarzania Państwa danych osobowych:

  • a) Administratorem Państwa danych osobowych jest:
    MR STEEL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością siedzibą w Poznaniu, ul. Grottgera 16/1,
    KRS 0000878320, zwana także: „Administratorem”,
    b) z Administratorem można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: 60-
    758 Poznań, ul. Grottgera 16/1 lub e-mail: biuro@mrsteel.pl;
  • c) u Administratora nie został wyznaczony Inspektor ochrony danych,
    d) jako Administrator, dbamy o to by przekazywane nam dane osobowe były bezpieczne i przetwarzane
    wyłącznie zgodnie z prawem.
  • e) z tytułu powierzenia danych osobowych Administratorowi nie przysługuje wynagrodzenie.
  • f) Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych.
    V. Podstawa prawna przetwarzania danych, to:
  • 1) na podstawie mających zastosowanie wymagań prawnych nakładanych na Administratora (art. 6 ust. 1.c)
    RODO) w celu wypełnienia innych obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – i będą przetwarzane
    przez okres wymagany przepisami prawa nakładanymi na Administratora;
  • 2) ze względu na prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1.f) RODO) w celu:
    • a) oferowaniu produktów lub usług, otrzymywania informacji na temat wykonania Umowy, dostarczenia
      produktów lub usług. Przetwarzanie danych na potrzeby ww. produktów mieści się w zakresie działalności
      gospodarczej Administratora, ujawnionym w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego.
    • b) przeprowadzania czynności audytowych i kontrolnych – i będą przetwarzane przez okres 5 lat od daty
      realizacji czynności,
    • c) windykacji należności, realizacji zajęć wierzytelności (jeżeli zajdzie taka potrzeba) – i będą przetwarzane
      przez okres 6 lat od końca roku kalendarzowego, w którym należność została uregulowania;
    • 3) ze względu na konieczność realizacji Umowy pomiędzy Zamawiającym a Administratorem (art. 6 ust. 1.b)
      RODO) w celu:
      a) zawierania i realizacji Umowy – i będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów prawa
      nałożonych na Administratora oraz dochodzenia roszczeń związanych z Umową,
      b) monitorowania zabezpieczeń – i będą przetwarzane przez okres wymagany przepisami prawa
      nakładanymi na Administratora.

VI. Dane osobowe Zamawiającego, jego przedstawicieli mogą zostać udostępnione upoważnionym podmiotom oraz
kancelariom prawnym, firmom doradczym, organom egzekucyjnym i dostawcom systemów informatycznych, z
którymi współpracuje Administrator.
VII. Przetwarzanie danych obejmuje wykonywanie następujących czynności:

  • a) utrwalanie i przechowywanie danych w systemie informatycznym,
  • b) opracowywanie, zmienianie i aktualizację danych,
  • c) usuwanie danych po ustaniu celu ich dalszego przetwarzania,
  • d) zabezpieczanie danych na nośnikach informacji,
  • e) prowadzenie archiwum dokumentów powstałych w wyniku przetwarzania danych.

VIII. Z tytułu powierzenia danych osobowych Administratorowi nie przysługuje wynagrodzenie.
IX. Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych.
X. Zamawiający jego przedstawiciele posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu.
XI. Zamawiający, jego przedstawiciele i pracownicy mają prawo do wniesienia skargi do właściwego organu
nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych w razie uznania, iż przetwarzanie ich dotyczących danych
osobowych narusza przepisy RODO.
XII. Zamawiający zobowiązuje się zapewnić, aby wszyscy jego przedstawiciele, których dane są przetwarzane przez
Administratora w związku z zawarciem i wykonywaniem Umowy, zapoznali się z informacjami, o których mowa w
niniejszym paragrafie.